Knjiga Digitalni marketing za sodobne organizacije je primerna za različne stopnje marketinškega predznanja posameznikov in omogoča praktično podlago za izkoriščanje polnega potenciala digitalnih kanalov, tehnologij in podatkov za digitalno preobrazbo različnih organizacij. Ponuja lastni model in gradnike za razvoj strategij digitalnega marketinga. Vključuje poglobljeno analizo spletnega okolja in orodij, s posebnim poudarkom na pozicioniranju ponudbe in blagovne znamke na spletu ob upoštevanju dobrih praks na področju uporabniških izkušenj, razvojem vsebin in ecommerca glede na nakupne poti in življenjski cikel potrošnika-stranke. Avtorji se osredotočajo tudi na strategije ciljanja, z uporabo sodobnih instrumentov digitalne komunikacije in napredne spletne analitike, upoštevajoč tudi oblikovanje meritvenega modela za merjenje uspešnosti ter upravljanja rasti v digitalnem okolju. Vsebina je plod dolgoletnega udejstvovanja in raziskovalne dejavnosti v akademskem okolju, kot tudi izkušenj na področju razvoja in uvajanja različnih strateških iniciativ digitalnega marketinga v gospodarstvu.
Izpolnite NAROČILNICO
Cena knjige je 35,00 EUR + 4,00 poštnina za en izvod.
Znesek nakažite na Združenje za razvoj znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana, SI56 0201 1025 9237 946, NLB d.d., sklic: 2020/1.