IZPIT – Projektni vodja – M-6/3

PRIJAVA

Kompetence 

  • Določi projektne cilje.
  • Izdela načrt izvedbe projekta.
  • Organizira in spremlja izvedbo projektnih aktivnosti.
  • Vodi projektni tim.
  • Zaključi projekt.

Pogoji za pristop k certificiranju

Ni posebnih strokovnih pogojev za pristop k izpitu.

Vsak kandidat mora izdelati projektno nalogo, ki vključuje predstavitev prijave, izvedbe in poročil o realizaciji projekta ali idejni osnutek projekta.

Vsebina projektne naloge

Idejni osnutek projekta

POTEK IZPITA

Zagovor projektne naloge, ki vključuje:

  • predstavitev projektne naloge z vsemi potrebnimi elementi (namen, cilji, aktivnosti, rezultati, kazalniki, partnerji, proračun, gantogram, organigram, zaključno poročilo, evalvacija)
  • teoretična vprašanja in vprašanja, ki se nanašajo na projektno nalogo.

Komisija bo na izpitu upoštevala merila:

  • teoretična znanja o projektnem managementu
  • sistematičnost odgovorov

VELJAVNOST CERTIFIKATA

Certifikati so veljavni 5 let od izdaje. Po preteku tega časa kandidat potrdilo obnovi z udeležbo na osvežitvenem usposabljanju ali s predložitvijo dokazil o vodenju ali koordiniranju projektov.

IZPITNE NALOGE

Kompetence Znanja in spretnosti Izpitne naloge
Določi projektne cilje ·        opredeli in uskladi projektne cilje in namen projekta

·        pridobi potrebne dodatne informacije, potrebne za opredelitev tehnologije izvedbe in objektnega cilja (študije, standardi, predpisi, patenti ipd.)

·        pripravi opis projektnih ciljev

·        Definira cilje v okviru zagonskega elaborata in jih utemelji z vidika:

o   namena in objekta projekta

o   strategije

o   teorije projektnega managementa

Izdela načrt izvedbe projekta ·        določi tehnologijo doseganja cilja / ciljev

·        zdela strategijo in taktiko izvedbe projekta (kadri, financiranje ipd.)

·        opredeli vmesne cilje in potrebne aktivnosti za dosego postavljenega cilja

·        določi vire projektne vire

·        oceni stroške vseh virov za izvedbo projekta

·        oceni trajanje aktivnosti (z linijskim menedžerjem in člani tima)

·        načrtuje roke in obremenitve virov

·        določi potrebne zunanje izvajalce in vrednoti ponudbe zunanjih izvajalcev

·        uporablja ustrezno programsko orodje za projektno vodenje

·        opredeli tveganja in določi ukrepe za odpravo ali znižanje tveganj

·        oceni koristi projekta in predvidi ekonomiko projekta

·        določi način sodelovanja in komuniciranja znotraj projektnega tima

·        Predstavi projektni načrt v okviru zagonskega elaborata in ga utemelji z vidika:

o   organizacijske strukture projekta

o   tehnologije dela

o   strategije in taktike dela

o   kazalnikov uspešnosti

o   mejnikov projekta

o   časovnega načrtovanja projekta

o   finančnega načrtovanja projekta

o   načrtovanja virov projekta

o   ekonomike projekta

o   menedžmenta tveganj projekta

o   komunikacijskega načrtovanja

Organizira in spremlja izvedbo projektnih aktivnosti ·        lansira izvajanje aktivnosti v skladu s projektnim načrtom

·        delegira naloge članom tima

·        koordinira aktivnosti zunanjih izvajalcev ter zagotavlja ustrezno sodelovanje s člani tima

·        skliče in vodi redne in izredne sestanke za reševanje strokovnih ali organizacijskih problemov

·        vodi projektno dokumentacijo

·        koordinira izdelavo vmesnih/faznih poročil

·        Predstavi vmesna oz. fazna poročila in jih utemelji z vidika

o   doseganja časovnega načrta

o   doseganja finančnega načrta

o   uporabe načrtovanih virov

o   doseganja ciljev

o   rezultatov projekta

o   uporabe programskega orodja za projektno vodenje

o   menedžmenta tveganj

o   spremljanja in zagotavljanja kakovosti

o   uvajanja in izvajanja sprememb

Vodi projektni tim ·        vodi člane projektnega tima

·        spodbuja timsko izvajanje projektnih aktivnosti

·        opredeli kriterije učinkovitosti in uspešnosti sodelavcev

·        motivira sodelavce z ustreznim vodenjem, komuniciranjem, delegiranjem in strokovno pomočjo

·        rešuje konflikte med člani projektnega tima

·        vodi razgovore s člani tima in ocenjuje uspešnost izvajanja aktivnosti

·        skrbi za komuniciranje in prenos informacij

·        Predstavi izvedbeni del projekta z vidika

o   delegiranja nalog in odgovornosti

o   vodenja, komuniciranja, motiviranja

o   timskega dela in obvladovanja konfliktov

o   spremljanja in nadziranja izvajanja projektnih nalog

o   uvajanja in izvajanja sprememb

Zaključi projekt ·        organizira predajo izdelkov oz. dosežkov projekta

·        predlaga upravljanje z izdelki

·        pripravi zaključno vsebinsko poročilo

·        pripravi zaključno finančno poročilo in izračuna ekonomiko projekta

·        ugotovi odstopanja od projektnega načrta, vzroke in rešitve (ciljev, partnerjev, terminskega, finančnega načrta…)

·        izdela zaključno evalvacijo in priporočila

·        Predstavi zaključno poročilo in evalvacijo projekta z vidika

o   vsebinske realizacije

o   finančne realizacije

o   ekonomike projekta

o   doseženih ciljev

o   odstopanj od načrta in ciljev

o   upravljanja z izdelki

o   priporočil za delo na sorodnih projektih

 

IZVAJALCI

 

 PRIJAVA

Print Friendly, PDF & Email